konto usunięte

Temat: Frustracja sprzętowa ;)

Paweł Przybysz:
Adrian S.:
Jeśli chodzi o mój dyzurny komp to stoi to na Intelu S5000Xvn, do tego 8 gb ramu, ale nie pytaj jaki, bo nie znam się na tym aż tak bardzo.

A mnie zawsze zastanawiało, dlaczego ludzie których narzędziem pracy jest komputer często stwierdzają, że "ja się na tym nie znam" ;)

Informatykiem byłem za młodu :)), teraz mnie to nie interesuje. Tak samo nie znam zasady działania silnika spalinowego w samochodzie. Wsiadam i jadę. Tutaj tak samo, co nie znaczy, że nie wiem co to partycja czy defragmentacja ;)
na wydajność nie narzekam i spodziewałbym się podobnej wydajności po MACu.

Pierwszy brak różnicy, który zauważyłeś sam ;) Tym bardziej, że to ta sama architektura x86...

Wciąż stawiam na niezawodność..
Zależy mi na niezawodności. Nie chcę już mieć bluescreenów, rano zastanawiać się czy sprzęt nie pokrzyżuje mi planów itd.

Nie oczekuj, że mac jest niezniszczalny. Jeśli się okaże rano, że Twój mac "nie wstaje" to przybycie fachowca albo serwis będzie zdecydowanie dłużej trwało niż w przypadku pc, gdzie nie masz często plomb gwarancyjnych...
Dlatego też pytam uzytkowników czy maki też padają ;)
W przyrodzie jest równowaga, tak samo jak istnieje armia ludzi chwalących sobie maca, tyle samo psioczy. Puchnące baterie, wyłamujące się plastiki, odbarwienia od temperatury na matrycy w przypadku imac to zupełnie normalne. Nasz rynek maców jest jednak zbyt mały, żeby jednoznacznie stwierdzić, że są niezawodne po tym jak jedna na tysiąc osób kupi maca i chwali się, że nie ma z nim problemów...

Nie biorę imaca w ogóle pod uwagę.
W przypadku komputerów pc jest tak samo jak z chińskimi wyrobami. Jeśli zapłacisz odpowiednio dużo to dostaniesz niemiecką jakość...

Tutaj się nie zgadzam. Płaciłem już odpowiednio za sprzęt i też padał, pękał itp.
Mikołaj Popławski

Mikołaj Popławski Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...

Adrianie,
moje skromne zdanie:

Mac: