Temat: Orange Business Everywhere
równiez nie polecam tej usługi, użytkowałam to coś przez pół roku, we Wrocławiu, mieszkając w różnych dzielnicach, wszędzie zasięg był kiepski lub też w ogóle nie można było sie połączyć. BOK - kuriozalne odpowiedzi. Pan raz stwierdził że to nie działa bo na pewno tam gdzie jestem, nie mam zasięgu, więc nawet i telefon mi nie będzie działał. problem w tym że dzwoniłam do niego z telefonu zarejestrowanego w Orange. Reklamacji pisałam kilka, w końcu stwierdzono że mam najprawdopodobniej uszkodzony modem ale oni mi go nie wymienią bo coś tam - mogę sobie KUPIC drugi.
Ostatecznie stwierdziłam że wolę zrezygnować z usługi i zapłacić 1000 zł kary niż męczyć się przez jeszcze 2,5 roku płacąc 120 zł miesięcznie. Poprosiłam aby w ramach rekompensaty chociaż rozłozono mi ta opłatę karną na raty. Chyba nie muszę pisać że odpowiedź była odmowna, bez podania przyczyny.
Paulina N. edytował(a) ten post dnia 10.09.10 o godzinie 12:17