Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Janek Łoza:

Myślę że drożej mnie wyniesie walka z Play-em niż sama faktura jest warta. I to niestety jest porażka naszego prawodawstwa i takie firmy jak Play bardzo często z tego korzystają.


porażka prawodastwa?
a co mówi prawodastwo?
bo z tego co wiem to brak odpowiedzi na prawidłowo złożoną reklamację w ciągu 30 dni automatycznie jest uznane za reklamację rozpatrzoną pozytywnie...
to mówi prawo, ale skoro to dla Ciebie porażka...

zadzwoń do BOK, powiedz że wtedy i wtedy złożyłeś reklamację (podaj numer zgłoszenia) - rozumiem że dysponujesz kwitem (potwierdzeniem zarejestrowania zgłoszenia, albo innym dokumentem potwierdzającym złożenie reklamacji) i zażądaj wystawienia korekt czy czego tam sobie życzysz.
Janek Łoza

Janek Łoza Magento Developer,
PHP Developer, EZ
Publish Developer,

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Kamil S.:
Janek Łoza:

Myślę że drożej mnie wyniesie walka z Play-em niż sama faktura jest warta. I to niestety jest porażka naszego prawodawstwa i takie firmy jak Play bardzo często z tego korzystają.


porażka prawodastwa?
a co mówi prawodastwo?
bo z tego co wiem to brak odpowiedzi na prawidłowo złożoną reklamację w ciągu 30 dni automatycznie jest uznane za reklamację rozpatrzoną pozytywnie...
to mówi prawo, ale skoro to dla Ciebie porażka...

Chodzi o to że ciężko jest wyegzekwować zwrot od play. Nawet po teoretycznie uznanej reklamacji.
Play w zeszłym roku dostało bodajże z tego powodu sporą karę, ale nic sobie z tego nie zrobili.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Janek Łoza:

Chodzi o to że ciężko jest wyegzekwować zwrot od play. Nawet po teoretycznie uznanej reklamacji.
>

z mojego doświadczenia wynika że jest inaczej. ale masz prawo do własnego zdania.
Paweł Grzyb

Paweł Grzyb AR/GL Team Leader at
Siemens Finance

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

To co się dzieje w PLAY TO SKANDAL

Złożyłem wypowiedzenie umowy zgodnie z regulaminem z ponad miesięcznym wypowiedzeniem. Dostałem pismo z terminem rozwiązania. Umowa wygasła w okolicach marca.
Niestety… Po rozwiązaniu umowy otrzymałem fakturę w kwocie 80,65. Wcześniej płaciłem za playonline około 45,37 gdyż przez cały okres umowy obwiązywała zniżka. Faktura została wystawiona zupełnie bezpodstawnie.

Zgłosiłem reklamację jeszcze w marcu telefonicznie. Sprawę rozwiązano . Tak mi się przynajmniej wydawało. W poniedziałek dostałem PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY.

Ręce opadają.

Dzwoniłem na infolinię, Pani absolutnie nic nie może zrobić, stwierdzono, że na jednym koncie (abonament telefoniczny - umowa też już rozwiązana) mam nadpłatę w kwocie 80,65 a na koncie playonline niedopłatę 80,65

Sprawa wisi nierozwiązana w play24. Podobną pracują nad nią specjaliści. Napisałem w tej sprawie e-maial do Pana który podpisał się pod PRZEDSĄDOWYM WEZWANIE DO ZAPŁATY – cisza.

Na infolinii nic nie mogą, absolutne olewactwo!

Czy ktoś może podać mi namiary do osoby która potrafi rozwiązać ten problem?

konto usunięte

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

porażka prawodastwa?
a co mówi prawodastwo?
bo z tego co wiem to brak odpowiedzi na prawidłowo złożoną reklamację w ciągu 30 dni automatycznie jest uznane za reklamację rozpatrzoną pozytywnie...
to mówi prawo, ale skoro to dla Ciebie porażka...

W teorii świetnie 30 dni. Odniosę się do tego. Konsultant z sieci play poinformował mnie, że mają najpierw 14, a następnie 30 dni(łącznie 44 ni) na rozpatrzenie reklamacji. Super!
Pomijam niewiedzę, ale moja reklamacja była rozpatrywana ponad 30 dni. To właśnie po upłynięciu 30 dni i telefonie do play dowiedziałem się, że mają jeszcze 14 dni... UKE twierdzi trochę inaczej.
Na szczęście reklamacja została rozpatrzona pozytywnie(tak wtedy myślałem) i dałem sobie spokój. Teraz nie mam już siły. Nie mam chęci rozmawiania z konsultantami, a salon play omijam szerokim łukiem. Wiem, że czeka mnie jeszcze kilka rozmów z pracownikami sieci i już parzę zioła na uspokojenie:)

Pozdrawiam

Leszek GrzybLeszek Grzyb edytował(a) ten post dnia 12.10.11 o godzinie 01:13

konto usunięte

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Jeszcze jedno. W play24 mamy możliwość wysłania listu elektronicznego do obsługi. Niestety play zabezpieczył się przed pismami reklamacyjnymi i nie ma takiej zakładki(są opinie, sugestie, prośba o kontakt itp.).
Dowiedziałem się od pracownika salonu play, że jeżeli pismo nie było zatytułowane reklamacja to nie jest reklamacją(tu UKE też ma inne zdanie)i tu padła rozbrajająca odpowiedź na moje pytanie kiedy otrzymam odpowiedź, może odpowiemy za pół roku...
Gratuluję sieci play podejścia.

Pozdrawiam

Leszek Grzyb
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Kamil S.:
Janek Łoza:

Chodzi o to że ciężko jest wyegzekwować zwrot od play. Nawet po teoretycznie uznanej reklamacji.
>

z mojego doświadczenia wynika że jest inaczej. ale masz prawo do własnego zdania.

I ja się zgodzę z tym, że trzeba długo czekać na zwrot środków z uznanej reklamacji... Ja czekałem prawie pół roku...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

witam.
.prosze o porade
Zawarłam umowę 31.03.2012 w punkcie Play-na firmę- telefon sony ericsson txt pro za 129zł (mix 30 doładowań po 30zł)
niestety kiedy dotarłam do domu , po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze ten telefon nie posiada menażera urzadzeń, nie można zmienić nawet tła i czcionki menu, ma bardzo ubogie oprogramowanie o czym nie miałam pojęcia.
Czy jest możliwość wymiany telefonu na inny model? bądź odstąpienia od umowy w ciągu 10dni ?

proszę o szybki kontakt.
Kamila Ossowska

konto usunięte

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Kamila Ossowska:
witam.
.prosze o porade
Zawarłam umowę 31.03.2012 w punkcie Play-na firmę- telefon sony ericsson txt pro za 129zł (mix 30 doładowań po 30zł)
niestety kiedy dotarłam do domu , po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze ten telefon nie posiada menażera urzadzeń, nie można zmienić nawet tła i czcionki menu, ma bardzo ubogie oprogramowanie o czym nie miałam pojęcia.
Czy jest możliwość wymiany telefonu na inny model? bądź odstąpienia od umowy w ciągu 10dni ?

proszę o szybki kontakt.
Kamila Ossowska
Wiem, że jak kurier dowozi telefon masz 7 czy 10 dni na rezygnację i odstąpienie od umowy. Poczytaj -zapewne jest to ujęte w regulaminie jaki dostałaś z umową.
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Analityk Ds.
Raportowania i
Analiz Biznesowych,
TUiR WART...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

W przypadku zakupu oferty na firmę nie istnieje coś takiego jak odstąpienie od umowy. Taka możliwość istnieje w przypadku klienta indywidualnego przy zakupach na odległość i masz na to 10 dni.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Kamila Ossowska:
witam.
.prosze o porade
Zawarłam umowę 31.03.2012 w punkcie Play-na firmę- telefon sony ericsson txt pro za 129zł (mix 30 doładowań po 30zł)
niestety kiedy dotarłam do domu , po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze ten telefon nie posiada menażera urzadzeń, nie można zmienić nawet tła i czcionki menu, ma bardzo ubogie oprogramowanie o czym nie miałam pojęcia.
Czy jest możliwość wymiany telefonu na inny model? bądź odstąpienia od umowy w ciągu 10dni ?

proszę o szybki kontakt.
Kamila Ossowska

Chyba najlepiej (skoro urządzenie nie spełnia oczekiwań) odsprzedać ten telefon na Allegro i kupić sobie inny po wnikliwszej analizie funkcji i oprogramowania :) pozdrawiam!

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Witam,
czy może mi ktoś powiedzieć gdzie najlepiej wysłać reklamację żeby została ona szybko i rzetelnie rozpatrzona? Reklamacja dotyczy telefonicznej obsługi klienta. Zadzwonili z ofertą przedłużenia umowy, zgodziłam się na warunki, które przedstawili. Po kilku dniach po moim telefonie okazało się, że zamówienie w ogóle nie zostało złożone, a oferty z telefonem, który zamówiłam nie ma!! Nie dostałam żadnej konkretnej informacji czy telefon się pojawi. Zaproponowano mi czekać na umowie na czas nieokreślony na telefon, który nie wiadomo, czy w ogóle jeszcze się pojawi. Tak wygląda obsługa w Playu....

Pozdrawiam
KB
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Ja zawsze składam reklamacje poprzez WWW po zalogowaniu do Play24 i zawsze ktoś dzwoni w tej sprawie, a później dostaję pismo z ustaleniami jakie były przez telefon.
Mariola Grzęda

Mariola Grzęda Właściciel, Jagpol

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Witam serdecznie bardzo przepraszam ze piszę tutaj ale jest Pan ostatnią przysłowiową deską ratunku. Umowa Dane konta nr xxxxxxx numer telefonu xxxxxxx została podpisana na 40 miesięcy wygasa z dniem 19.09.2012 zgodnie z regulaminem wysłałam rezygnację z dniem wygaśnięcia umowy Otrzymałam od Play pismo z którego wynika ze rezygnuję z dnie
m 24.08.2012 zgodnie z regulaminem zostanie naliczona kara. Nie potrafię zrozumieć na jakiej podstawie pracownik Play rozwiązuje umowę z dniem wybranym przez niego. W piśmie wysłanym do play było zaznaczone kiedy chcę rozwiązać czyli na koniec umowy.Złożyłam reklamację telefonicznie na pracownika play odnoście nieprawidłowego czytania tak. Z dniem wygaśnięcia umowy tak było napisane czyli 19.09.2012 a nie 24.08.2012 ponieważ są to dwie różne daty a według pracownika firmy Play te same.Dosłałam zapewnienia ze w ciągu tygodnia otrzymałam pismo które wyjaśni całą sytuację, Jak się okazało od 24.lipca br czekam do dziś. Data 24.08.2012 zbliża się zadzwoniłam dziś ponownie, odpowiedz Pani sprawa została przekazana dalej i nic z tego nie wynikało. chcą złożyć ponownie reklamację Pan Konsultant prosi o cierpliwość włącza mi muzykę. Po jakimś czasie się włącza i mówi ze napisał reklamację. Nie znając powodów mojej reklamacji. Poprosiłam o rozmowę z jego przełożonym powiedział ze nie ma takiej możliwości ponieważ sprawa tego nie wymaga. Ja uważam inaczej ponieważ poprzedni konsultant nie załatwił poprosiłam o rozmowę. Dość długo prosiłam znów chwila przerwy i odpowiedz odmowna. Po czym Pan stwierdził ze musi zakończyć rozmowę ponieważ jest nie merytoryczna. A moja sprawa nadal jest nie załatwiona i pewnie przyjdzie m płacić karę. W moim odczuciu jest to celowe prowadzanie w błąd klientów jak widać nie można rozwiązać umowy jest to według mnie wyłudzenie pieniędzy. Bardzo proszę o pomoc jak mogę rozwiązać umowę. Gdyby pracownica firmy play czytała ze zrozumieniem nie byłoby problemu dziś.
Pozdrawiam
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Mariola Grzęda:


a ma Pani może skan tego wypowiedzenia?
Jadwiga Longosz

Jadwiga Longosz Recepcjonistka,
Ortomania

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Witam, Jestem zdesperowana i zmuszona zrezygnować z internetu Play on line niestety nie wiem jak należy to zrobić i czy wogóle jest to możliwe. Co prawda jeszcze kilka miesięcy zostało do zakończenia umowy ale dalsza współpraca nie ma sensu. Internet odbiera tragicznie, chodzę po ścianach w mieszkaniu jeśli chce np coś ściągnąć. Podczas zawierania umowy obiecywano, że będzie działał bez problemu, na dodatek mieszkamy w centrum miasta i też wydawało się nam że wszystko będzie w porządku ale niestety nie jest !!!! Apogeum nerwicy osiągnęliśmy ostatnimi czasy..... zdarzyło się nieszczęśliwie, że jesteśmy na etapie poszukiwania pracy często aplikacje należy wysłać poprzez formularz zgłoszeniowy, którego uzupełnienie zajmuje sporo czasu po 30 minutach klepania danych internet się rozłącza !!!!!!!!!!!!!!!! I tak w kółko będziemy sądzić sieć za uszczerbek na zdrowiu (nerwica!!!) oraz o utrudnianie znalezienia pracy!!!. Taki sam problem pojawia się jeśli chcemy coś obejrzeć tzn np ściągnąć film, przez godzinę przestawiamy komputer szukając zasięgu i dostajemy przy tym białej gorączki !!!!! Jak zrezygnować z tego gówna bo niedługo wylądujemy w psychiatryku przez ten internet!!!!!
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Jadwiga Longosz:
>1. Czy była wymieniana karta sim?
2. Czy modem, z którego Państwo korzystają, był oddawany do serwisu?
3. Czy zgłaszali Państwo wcześniej problem z usługą? Jakie były odpowiedzi?
4. Czy modem otrzymali Państwo wraz z umową czy zakupili go Państwo samodzielnie???

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

A miał już ktoś taki problem że pieniądze z konta zaczęły znikać samemu po doładowaniu, tak jak by się nie doładowało telefonu https://infomiasto.eu/uwaga-na-telefon-w-play-znikaja-p... ja miałem dwa razy. Reklamacja pomogła do puki miałem paragon doładowujący a jak go się nie ma to ukradną gotówkę nic nie oddając.

Temat: Reklamacja w Play - jak to zrobić skutecznie?

Witam czy może mi ktoś pomoc mianowicie w takiej sprawie jakieś 3 miesiące temu przeniosłam z sieci pley numer do innego operatora a mimo to przychodzą mi cały czas faktury z Play za jakąś kartę internetowa o nr którego wogole nie mam czy spotkał się ktoś z takim pryzpadekim?

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do