Temat: Poczta Polska zmienia logo.
Moim zdaniem, nawiązywanie do historii to błąd. Na dzień dzisiejszy reputacja poczty jest bardzo kiepska, co nie wzięło się znikąd. ,,Ogrom pracy'' został włożony w to, by dzisiaj poczta była postrzegana jako słaby usługodawca w swojej branży.
Tylko gruntowna zmiana strategii a co za tym idzie również wizerunku może coś zmienić. Poczta powinna iść z duchem czasu no i przede wszystkim, nadążać za coraz silniejszą (choć może dzisiaj jeszcze nie przez wszystkich mocno postrzeganą) konkurencję. Choćby (nie zagłębiając się w to, co było powodem rebrandingu) InPost:
- stare:
- nowe (dobra robota, FireFlyCreation ;)):
czy nawet nawet firmy kurierskie - DPD:
- stare - Masterlink:
- nowe - DPD:
czy Siódemka:
- stare
- nowe (figa z makiem ;)):
Nawiązywanie do historii, przeszłości... jakie to Polskie. Może jeszcze niech odwołają się w spotach do dębu Bartka, bo przecież on z przeszłości i taki solidny... ale, ale, przecież to teraz jest w jakimś spocie ;)
Symbol trąbki - czemu nie, ale w nowym wydaniu z dobrą strategią działania i rozwoju (firmy) oraz wizerunkową, realizowanymi w oparciu o nowoczesne rozwiązania.
Marcin Gajos edytował(a) ten post dnia 12.06.10 o godzinie 09:48