konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Najwidoczniej nawet najlepsi miewają "wpadki".

O ile rozumiem, że felerny egzemplarz -mimo ISO sriso i innych certyfikatów-może przytrafić się w każdej marce, to nie pojmuję dlaczego producentowi ani dystrybutorowi nie zależy na braku rozgłosu.

"Ile razy może zepsuć się auto za ćwierć miliona zł? Nowy mercedes Wojciecha Listkowskiego przez półtora roku był w serwisie blisko 50 razy. W sądzie sprawa jest od sześciu lat. Dopiero w tym roku powołano biegłego.

Wojciech Listkowski twierdzi, że omal w swoim aucie nie zginął. Dwa razy. - Pierwszy raz na trasie do Kielc. Wyprzedzam. Samochód wchodzi w stan awaryjny. To oznacza, że obroty spadają poniżej 2 tys. Samochód mi zwalnia. Nie mam na to wpływu! Naprzeciwko jedzie tir. Samochody zjechały się w kupę i nie chcą mnie wpuścić z powrotem. Żona i córka krzyczą! Miałem szczęście. Wjechałem do rowu.

Drugi raz w Gdańsku. - Wjeżdżałem na rondo. Samochód stanął w płomieniach. Katalizator zablokował spaliny. Rozerwało rurę wydechową. Zacząłem go gasić."





http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7908282,Mercedes_p...

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

No tak, tylko jak to wprowadzic w zycie? Ja tankuje w 1-2 sprawdzonych miejscach, ale czasem nie ma bata - tankuje sie w dalekich trasach na niesprawdzonych stacjach.

Nie rozumiem jednak tej drugiej "nieomal smierci". Jak sie zatka rure wydechowa to zdaje sie silnik powinien zgasnac bo swieza mieszanka nie dostaje sie do cylindra? Tak zawsze mi sie wydawalo i to bylo sensem "dowcipu" z wsadzaniem ziemniaka w rure wydechowa. Nie lapie jak od zablokowania katalizatora moze sie samochod zapalic. Chyba chodzilo o cos innego.
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.

Po takie odpowiedzi poprosił bym przełożonego tego Pana co tak twierdzi.
Jak można tak odpowiedzieć klientowi bez zdiagnozowania auta!!!!!?
Marcin G.

Marcin G. Sprytna Bestia ;-P

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Hehehe... Słabej jakości paliwo? Nie sądzę, żeby facet którego stać na taką furę tankował opał u Pana Bronka. Znając życie winą przechodzenia silnika w stan awaryjny można obciążyć albo czujnik ciśnienia powietrza doładowującego albo pęknięty wąż... Ale przecież w serwisach nie znajdą takiej pierdoły bo tam wymieniacze części pracują ;-P

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Marcin G.:
Nie trzeba tankowac u pana Zdzisia. Tankowalem tylko na BP, Shell czy Orlenie i to zawsze te lepsza rope. Jak wpadnie woda i przytka filtr to nie ma bata. Na listwie masz mniejsze cisnienie i u mnie objawia sie to zawsze trybem serwisowym. (taki blad zczytalem)
Jednej zimy mialem takie akcje, ze nie dalo sie jechac. Przez Niemcy -19C i ledwo 100kmph sie dalo. We Francji jak sie ocieplilo to az silnik przerywal bo lod sie skraplal. Pozniej nawet spuscic wody sie nie dalo. Taki syf byl w paliwie. Po wymianie filtra pomoglo.
Ale zeszlej zimy rowniez mialem raz tryb serwisowy a filtr byl nowy.
Marcin Chruślak:
Oczywiscie nie wiadomo z artykulu, czy byla diagnoza. Ale przy zczytaniu takiego bledu jak u mnie oraz przypadkowego wlaczaniu trybu serwisowego, pewnym jest, ze to wina paliwa.
Rowniez nie bylo napisane, czy wlaczanie trybu serwisowego bylo regularne.
Marcin G.:
I jeszcze jedno. Jedz na Neste, Carrefoura i inne "tanie" stacje. Tam rowniez tankuja taaaakie fury.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 18:34

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

a ty skąd wiesz rowerzysto kto gdzie tankuje?
Marcin G.

Marcin G. Sprytna Bestia ;-P

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:

Nie trzeba tankowac u pana Zdzisia. Tankowalem tylko na BP, Shell czy Orlenie i to zawsze te lepsza rope. Jak wpadnie woda i przytka filtr to nie ma bata. Na listwie masz mniejsze cisnienie i u mnie objawia sie to zawsze trybem serwisowym. (taki blad zczytalem)
Jednej zimy mialem takie akcje, ze nie dalo sie jechac. Przez Niemcy -19C i ledwo 100kmph sie dalo. We Francji jak sie ocieplilo to az silnik przerywal bo lod sie skraplal. Pozniej nawet spuscic wody sie nie dalo. Taki syf byl w paliwie. Po wymianie filtra pomoglo.
Ale zeszlej zimy rowniez mialem raz tryb serwisowy a filtr byl nowy.

Hehehe... Ciekawe to... Znaczy co? Masz 300 litrów zbiornik, że aż do Francji na tym paliwie zajechałeś? Prosta sprawa. Jak było -19 to pewnie Ci się parafina z ropy wytrąciła. Nigdy się nie zdarzyło by samochód zdychał mi z powodu paliwa a trochę już jeżdżę. Poza tym co komputer? Po prostu stwierdza, że brak paliwa i koniec.

A tak przy okazji czym jeździsz?
I jeszcze jedno. Jedz na Neste, Carrefoura i inne "tanie" stacje. Tam rowniez tankuja taaaakie fury.

Hehehe... Ale wiesz... Carfour ma lepsze paliwo niż niejeden Orlen z nie czyszczonymi zbiornikami.

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Nie. Napisalem tylko na jakich stacjach tankuje. Gdzie zalalem trefle paliwo tego nie wiem. Mozliwe, ze sie tak nakladalo i w koncu sie zapchalo.
Parafina? Wykluczam.
2007. Po ziemie zalozony nowy filtr paliwa.
2007. Przed zima spuszczona woda. Po jakims czasie zaczyna wywalac tryb serwisowy. Zawsze sie to zdarzalo, kiedy samochod stal na mrozie. Gdy mroz byl slaby, po rozgrzaniu silnika, problem przewaznie ustepowal. Wszystkie sytuacje wystepowaly przypadkowo, najczesciej przy przyspieszaniu czy jezdzie pod gorke ale na plaskim przy stalej predkosci rowniez.
2008. Po zimie spuszczona woda. Brak mrozow auto pali normalnie. Pojechalem we Francji do serwisu z zapytaniem o co chodzi. Zczytany blad:
- cisnienie na listwie wtryskowej nizsze od oczekiwanego
- ogolny blad silnika (czy cos takiego ale to bylo spowodowane pierwszym bledem)
Powiedzieli, ze najprawdopodobniej paliwo. Zalecaja spuszczenie wody a jak nie pomoze to wymiane filtra. Spuscilem, zadnych objawow wiec nie wymienialem filtra.
2008. Przyszla zima i znowu cuda. Mroz i tryb serwisowy. Z czasem zaczelo sie to robic za kazdym razem. Jak napisalem wczesniej, przy -19C przez Niemcy jechalem ~100kmph. Jak sie zaczelo robic cieplo we Francji to silnik zaczal sie dlawic i jechalem 20kmph. Na postoju 30min przerwy, slonce walilo, 5C na zewnatrz. Jak reka odjal. Zadnych problemow. Wody nie dalo sie juz spuscic. Korek zdjety, nic nie leci.
Po jakims czasie wymienilem filtr i pozniej przy mrozach zadnych problemow (raz sie wlaczyl ostatniej zimy przy -21C).
Z uwagi na problem pojawiajacy sie przy mrozach -> na 100% woda.

Accord 2005, 2.2l CR

Wiem, ze Carrefour ma dobre paliwo bo im sie nie oplaca chrzcic. Stacje maja na celu przyciagniecie klientow na zakupy. Gdyby mieli lepsza rope to bym tam tankowal.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 19:05
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Może winne są wtryskiwacze? Tryb serwisowy możesz też złapać przy , nieszczelnym układzie dolotowym, przeładowaniu turbo itd...

Wiem, ze Carrefour ma dobre paliwo bo im sie nie oplaca chrzcic. Stacje maja na celu przyciagniecie klientow na zakupy. Gdyby mieli lepsza rope to bym tam tankowal.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 19:05
Nie był bym taki pewien. Achuan też marketowa stacja , W ciągu roku ze 20 aut padło po ich ropie.

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Dość długo i dużo jeżdżę różnymi samochodami i "jak babcię kocham" nigdy nie miałem takich problemów z powodu paliwa???

Z tą wodą mam tylko jedno podejrzenie, czy przypadkiem nie jest to wina tankowania za 20 zł., 35 zł., 50 zł. ... bo często widzę na stacjach takich klientów ;)
Ja zawsze nalewam pod korek :)

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Marcin Chruślak:
Gdyby cos bylo z wtryskiwaczami to ostatniej zimy rowniez bym mial problemy. Takowych nie bylo. Pomogla wymiana filtra wiec wniosek jeden. Syf + woda.
Poza tym blad kompa wskazywal na jedno. Za niskie cisnienie, przytkany filtr.
Market, marketowi nierowny. O Auchanie slyszalem. O Carrefourze nie.
Piotr K.:
Nie. Zawsze tankuje pod korek. Staram sie nie czekac do zapalenia rezerwy.

Moze moj jest tak wrazniwy. Moze te silniki hondy takie sa. Moze to CR. Nie wiem.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 20:01
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.
w rowerze?? :DDD
Marcin T.

Marcin T. Dyrektor
Zarządzający,
Reich-cK Sp. z o.o.,
dr n. ekon.

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Arkadiusz Piotr Z.:
Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.
w rowerze?? :DDD

To się nazywa zatrucie pokarmowe.... a to może też prowadzić do trybu awaryjnego. Tylko czasami powoduje on, że się jest szybszym ;)
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.
Jezu! Człowieku, czy zanim coś napiszesz to myślisz? Chociaż trochę.Przemysław Lisek edytował(a) ten post dnia 21.05.10 o godzinie 09:59

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Przemysław Lisek:
Czlowieku. Jesli facet zalal kiepskie paliwo to co ma serwis zrobic? Naprawic to paliwo?
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Marcin Chruślak:
Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.

Po takie odpowiedzi poprosił bym przełożonego tego Pana co tak twierdzi.
Jak można tak odpowiedzieć klientowi bez zdiagnozowania auta!!!!!?
A w ogóle co to za odpowiedź? A skąd ma właściciel samochodu wiedzieć czy leje dobre? Jakości paliwa nie można być pewnym nawet na markowych stacjach.
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Przemysław Lisek:
Czlowieku. Jesli facet zalal kiepskie paliwo to co ma serwis zrobic? Naprawic to paliwo?
A skąd serwis wiedział co było wlane? A skąd miał to wiedzieć właściciel? Co to w ogóle za odpowiedź serwisanta? Wylałbym na zbity pysk.
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Czarek M.:
Przemysław Lisek:
Czlowieku. Jesli facet zalal kiepskie paliwo to co ma serwis zrobic? Naprawic to paliwo?

Co masz na myśli nazywając paliwo kiepskim?
Musisz też pamiętać że serwisy żyją z napraw, ale tych na których zarabiają, a nie na tych gdzie muszą pokrywać za swoje.

Zrzucenie winy na kogoś innego jest szybkie, darmowe i cholenie proste. A właściciel niech się martwi...

konto usunięte

Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.

Ok. Wyobraz sobie sytuacje (prawdopodobnie tak to wygladalo u wlasciciela tego mercedesa).
Facet zalal treflene paliwo. Podzczas jazdy chwilowo przytyka sie filtr paliwa co objawia sie trybem serwisowym. Sytuacja moze powtorzyc sie kilkukrotnie ale w miedzyczasie auto dziala poprawnie.
Gosc jedzie do serwisu, podlaczaja kompa (w artykule nie bylo mowy o diagnozie wiec nie mozna jej wykluczyc) i wykazuje blad, mowiacy o przytkaniu filtra z uwagi na trefne paliwo.
Co ma zrobic diagnosta? Cos naprawic?
Marcin Chruślak:
Kiepskie paliwo? Albo z woda, albo zaciagniety jakis syf albo nie przystosowane do temperatury.
Te czynniki maga spowodowac chwilowe przytkanie filtra. Pozniej auto dziala poprawnie.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 21.05.10 o godzinie 11:06

Następna dyskusja:

1sze auto do 10 tys.zł




Wyślij zaproszenie do