konto usunięte
Temat: Regulamin forum
1. Forum przeznaczone jest wyłącznie do rozmów na temat mediów internetowych, dziennikarstwa internetowego i internetu. Wątki niepasujące do tematyki grupy będą kasowane.Odstąpienie od tej reguły możliwe jest wyłącznie za zgodą któregoś z moderatorów, pod warunkiem że tytuł wątku zostanie oznaczony tagiem [offtopic].
2. Tytuły wszelkich ogłoszeń powinny rozpoczynać się od odpowiedniego tagu:
[praca] - oferty pracy
[szukam pracy] - tag przeznaczony dla pracobiorców :)
[staż] - gdy poszukiwany jest stażysta
[praktyki] - gdy ogłoszeniodawca poszukuje praktykantów
[pro publico bono] - gdy ktoś np. kompletuje zespół osób chętnych do rozwijania jakiegoś projektu na zasadach non-profit
[sprzedam] - oferty sprzedaży serwisów internetowych i inne (żadna promocja aukcji na Allegro, gdzie sprzedaje się buty, nie wchodzi w grę)
[kupię] - analogicznie do powyższego
[współpraca] - gdy ogłoszenie dotyczy nawiązania współpracy, np. między firmami
Ogłoszenia pozbawione odpowiedniego tagu będą niezwłocznie kasowane.
3. Zabronione jest używanie wulgaryzmów, obrażanie innych dyskutantów i inne działania niezgodne z netykietą.
4. Moderatorzy mają ostatnie słowo we wszelkich sprawach, w tym tych, które nie są ujęte w niniejszym regulaminie.
5. Każdy członek grupy może zaproponować zmianę w regulaminie poprzez zamieszczenie odpowiedzi w tym temacie.
6. Za obecnie obowiązującą wersję uważa się regulamin zamieszczony w pierwszym poście niniejszego tematu.