Bartosz Baran

Bartosz Baran główny specjalista,
Ministerstwo Sportu
i Turystyki

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?

witam
na inwestowaniu nie znam się nic a nic ale myśl o tym, że mógłbym np. włożyć 5 tyś złotych na lokatę i po roku zarobic realnie ze 200-250 zł mnie maksymalnie dołuje. W związku z tym zastanawiam się czy z tak mała kwotą można się pobawić w giełdę, ryzykując stratę ale też próbując ustrzelić coś poważniejszego?

konto usunięte

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?

lepiej wpłać na lokatę. czasy sa niespokojne teraz.

konto usunięte

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?

Bartosz Baran:
witam
na inwestowaniu nie znam się nic a nic ale myśl o tym, że mógłbym np. włożyć 5 tyś złotych na lokatę i po roku zarobic realnie ze 200-250 zł mnie maksymalnie dołuje. W związku z tym zastanawiam się czy z tak mała kwotą można się pobawić w giełdę, ryzykując stratę ale też próbując ustrzelić coś poważniejszego?

a mysl, ze włozysz te 5000 i za rok wyjmiesz 500 zł - nie dołuje Cię? Ta kwota wcale nie jest taka maleńka, 5000 zł wystarczy na start. Ale na początek poleciłbym ze 2 lata obserwacji, czytania, etc.
Robert K.

Robert K. PERKUN s.c.

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?

Bartosz Baran:
pobawić w giełdę,

na początek proponuję zmienić nastawienie-pieniądze to nie zabawa, a gdy złe nawyki wejdą Tobie w krew przy 5k, będzie się to mściło gdy zainwestujesz 50k.

A jeśli pytanie serio to i odpowiedź serio:
Przy pomocy 1000zł przez rok zbieraj doświadczenie, następnie zdecyduj co dalej.

PozdrawiamRobert K. edytował(a) ten post dnia 26.02.10 o godzinie 11:27
Krzysztof Kajetanowicz

Krzysztof Kajetanowicz CFA. Wyceny i
modelowanie
finansowe

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?

Maks 1000 zł - i zdaje się, że w swoim przypadku od razu możesz się z nimi pożegnać.

konto usunięte

Temat: Totalnie zielony- jaka kwota na start?