Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Breaking News 2010

Najbardziej łamiąca nowość ostatnich tygodni - Allianz sponsorem Safety Cara:D Ciekawe czy jest zapis w umowie, że przynajmniej raz w wyścigu będzie musiał pokazać się na torze.

Po raz pierwszy w historii Formuły 1, samochód bezpieczeństwa a także medyczny będą miały sponsora. Podczas Grand Prix Singapuru obydwa Mercedesy ze „stajni” FIA będą jeździły z logo niemieckiej firmy ubezpieczeniowej Allianz na masce silnika.
by f1wmPaweł Krupka edytował(a) ten post dnia 23.09.10 o godzinie 18:50
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Breaking News 2010

Robert Kubica sądzi, że brak presji na jego zespole, który nie walczy teraz o tytuł mistrzowski, niekoniecznie da im jakąkolwiek przewagę w ostatnich pięciu wyścigach sezonu.

Oczekuje się, że kierowca Renault będzie najbliższym rywalem trzech czołowych zespołów – Red Bull, McLaren i Ferrari – w końcówce sezonu. Polak nie spodziewa się jednak, aby Mark Webber, Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Sebastian Vettel czy Jenson Button byli łatwiejszym celem z powodu przejmowania się sytuacją w tabeli punktowej.

„Czy podejmę większe ryzyko wiedząc, że kierowca przede mną będzie myślał o sytuacji w mistrzostwach?” – odparł na pytanie dziennikarza Autosprtu, czy może skorzystać na obecnej sytuacji. „Szczerze mówiąc nie sądzę, że będzie wtedy myślał o mistrzostwach, bo jeśli będzie piąty, to i traci już dużo punktów do tego, kto będzie na prowadzeniu. Może to działać w dwie strony. Wszystkie wyścigi mają swoją historię oraz scenariusz, więc będziemy musieli poczekać i zobaczyć, gdzie będziemy w tych wyścigach. Jeśli pojawi się szansa, to spróbujemy ją jak najlepiej wykorzystać”.

Kubica wykluczył możliwość odniesienia zwycięstwa w Singapurze, pomimo zaprezentowania świetnej formy w maju w Monako i ostatniego podium w Grand Prix Belgii, aczkolwiek Renault oczekuje, że będzie w ten weekend na czele zespołów ze środka stawki. Polak spodziewa się też, że zespoły walczące o tytuł jeszcze bardziej oddalą się od reszty stawki, do końca rozwijając swoje samochody. „Nie sądzę, abyśmy zdołali wygrać, ale zobaczymy. Musimy realistycznie podchodzić do naszych szans i starać się wyciągać maksimum z pakietu oraz dawać z siebie wszystko. W ostatnich pięciu wyścigach bardzo trudno będzie walczyć z Ferrari, McLarenem i Red Bullem, ponieważ zespoły te będą niezwykle mocno naciskać na rozwój, próbując wygrać mistrzostwa. Spodziewam się, że odjadą jeszcze bardziej od reszty, ponieważ o tytuł walczą trzy wielkie zespoły”.

W rozmowie z portalem PIT STOP, Kubica wypowiedział się z kolei na temat poprawek do bolidu R30 na wyścig w Singapurze, które wbrew wcześniejszym zapowiedziom są niewielkie. „Nie ma żadnych większych nowości. Mamy małe modyfikacje przedniego skrzydła i miejmy nadzieję, że jest to zmiana na plus. Jednak nawet jeśli tak będzie, to różnica jest niewielka” – powiedział Robert.

Źródło: Autosport.com
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Breaking News 2010

W wywiadzie dla BBC Bernie powiedział, że prawdopodobnie od przyszłego roku F1 będzie w HD.
Najwyższy czas.Bartosz Ślepowronski edytował(a) ten post dnia 26.09.10 o godzinie 17:27
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Breaking News 2010

Paweł Krupka:
Najbardziej łamiąca nowość ostatnich tygodni - Allianz sponsorem Safety Cara:D Ciekawe czy jest zapis w umowie, że przynajmniej raz w wyścigu będzie musiał pokazać się na torze.

Najwyraźniej jest ;]
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Breaking News 2010

Hermann Tilke potwierdził słowa organizatorów Grand Prix Korei Południowej, że tor powinien zostać ukończony na czas, lecz jednocześnie zdystansował się od obiektu w Yeongam.

Na początku tego roku Tilke – „nadworny projektant torów F1” – wyraził wątpliwości co do tego, aby liczący 5,62 kilometra długości Korea International Circuit był gotowy na inauguracyjny wyścig pod koniec października.

Wokół tego wyścigu jest teraz sporo zamieszania w mediach po tym, jak sam szef F1 – Bernie Ecclestone, a także szefowie niektórych zespołów wyrazili swe obawy na temat opóźnień w pracach nad ukończeniem koreańskiego obiektu.

„Zakładam, że Koreańczycy ukończą tor na czas” – powiedział niemiecki architekt Tilke, założyciel oraz szef najczęściej współpracującej z F1 firmy projektanckiej Tilke GmbH, w wywiadzie dla niemieckiej gazety Bild. Dodał jednak: „Pracuję (nad tym projektem) tylko w roli doradcy”.

Źródło: Motorsport.com
Piotr Maliński

Piotr Maliński Programista
Python/Django

Temat: Breaking News 2010

http://www.reddit.com/r/linux/comments/dk1f2/reddit_we... Renault F1 poszukuje admina :)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Breaking News 2010

Piotr Maliński:
http://www.reddit.com/r/linux/comments/dk1f2/reddit_we... Renault F1 poszukuje admina :)

No tak.. doszli w koncu do wniosku ze system na windowsie ich spowalnial;) Ida w dobrym kierunku;)
Marceli Matczak

Marceli Matczak Security Account
Manager

Temat: Breaking News 2010

zapowiada się powtórka z PET? oczywiście nic potwierdzonego jeszcze
Pietrow bliski podpisania kontraktu z Renault?
Marceli Matczak

Marceli Matczak Security Account
Manager

Temat: Breaking News 2010

chyba było do przewidzenia :-)

Niespodziewana "prośba" Ferrari
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Breaking News 2010

Red Bull Racing po raz kolejny zaprzeczył sugestiom, jakoby historia z elastycznymi skrzydłami osłabiła dominację ich maszyny.

Lewis Hamilton z McLarena niedawno na nowo rozpalił dyskusję w sprawie skrzydeł bolidu Red Bulla sugerując, że tegoroczne dzieło projektanta Adriana Neweya po zawodach na Węgrzech znacznie straciło na konkurencyjności, ponieważ FIA stała się jeszcze bardziej rygorystyczna w kwestii przepisów dotyczących nadwozia.

Zespołowy kolega Hamiltona – Jenson Button również wspomniał o zmodyfikowaniu RB6, gdy spytano go o prawdopodobne osiągi stajni z Milton Keynes podczas nadchodzącego weekendu grand prix w Japonii: „Suzuka szczególnie sprzyja Red Bullowi, ale musieli wprowadzić kilka zmian w swoim przednim skrzydle i podłodze. Już nie będą tak dominować, jak miało to miejsce w Budapeszcie” – stwierdził aktualny mistrz świata w wywiadzie dla kolońskiej gazety Express.

Słowa reprezentantów McLarena wydają się mieć coś wspólnego z prawdą, ponieważ dziwnym zbiegiem okoliczności Fernando Alonso rozpoczął swoją passę zwycięstw od wyścigu na Monzy, a właśnie na te zawody Red Bull Racing przywiózł zmienione elementy aerodynamiczne. Niemniej jednak Adrian Newey powiedział Auto Motor und Sport, że „modyfikacje nie miały nic wspólnego z FIA. Z łatwością przeszliśmy nowe testy na elastyczność na Monzy”.

Z kolei szef austriackiego zespołu – Christian Horner określił ostatnie dyskusje o legalności RB6 jako niepoważne: „Nie było wiele elementów, na które oni (rywale) się nie skarżyli.” – cytuje słowa Brytyjczyka News of the World.

Źródło: Motorsport.com
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Breaking News 2010

i co Wy na to ? http://www.autosport.com/news/report.php/id/87193

jestem w szoku. HEI ma przechlapane - mógł chłopak potestować do końca sezonu, to by się o niego bili, a tak... :)

P.S. Bartek może chociaż zdjęcia zrobisz tego wywiadu? :)Waldemar Rutkowski edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 17:46
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Breaking News 2010

No ładnie - ale HEI nie mógł testować, Pirelli i tak zmieniło kierowcę..
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Breaking News 2010

Bartosz Ślepowronski:
No ładnie - ale HEI nie mógł testować, Pirelli i tak zmieniło kierowcę..

no właśnie nie, on nie musiał przechodzić do Saubera. Mógł testować do końca sezonu i wówczas w sezonie ogórkowym przejść np. do REN. Jego wartość byłaby znacznie większa...
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Breaking News 2010

Ale przecież najpierw Pirelli ogłosiło że zmienia kierowcę a dopiero jakiś czas później Nick poszedł do Saubera.. czy coś mi się juz pomieszało?
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Breaking News 2010

O Heidfelda nie ma się co martwić, na pewno jakiś nowy zespół Go weźmie, a być może nawet ktoś z wyżeraczy.
Pamiętajcie że kierowca testowy opon to jeden z lepszych kąsków na nadchodzący sezon, bo ma doświadczenie i dużo przejechanych kilometrów na tych oponach i to pod Niego te opony były rozwijane.Łukasz G. edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 18:19
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Breaking News 2010

Ta, i wreszcie będzie potrafił je dogrzać na qual ;)
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Breaking News 2010

Nie widzę za bardzo żadnego miejsca dla Heidfelda. Lotus zostawia skład. W Virgin teoretycznie może być miejsce za kogoś z dwójki, ale to mało prawdopodobne. HRT przemilczmy. Renault ma klucz do ewentualnych transferów teraz. Może posada kierowcy rezerwowego safety cara będzie wolna.

Jeżeli coś zmieni się w Force India to będzie to di Resta za Tonio więc tam też nie bardzo, no chyba że Renault weźmie Sutila. Ale wątpliwe.

Williams? Wywalenie Hulkenberga byłoby pochopne. Dobrze rokuje na przyszłość.Paweł Krupka edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 19:58
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Breaking News 2010

Bartosz Ślepowronski:
Ale przecież najpierw Pirelli ogłosiło że zmienia kierowcę a dopiero jakiś czas później Nick poszedł do Saubera.. czy coś mi się juz pomieszało?

być może tak to wyglądało w prasie. Nie wierzę, jednak że samo Pirelli chciało zmienić kierowcę. Zwłaszcza, że wnioskowali o pozostawienie Nicka pomimo posady w Sauberze. Wg mnie to był ruch HEI, który za wszelką cenę chciał wrócić do F1. No i się pospieszył....

Gdzie teraz trafi? hm... również nie widzę dla niego miejsc. Ren zatrudni albo PET, albo RAI i wszystko będzie zależeć od kasy. Nie wiem czemu, ale coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że PET zostanie :/ Rosyjski rynek to naprawdę gigantyczne możliwości. Z jednej strony chciałbym zobaczyć pojedynek RAI vs ROB, ale z drugiej... PET pociągnie za sobą sponsorów, a nie wiem jak to będzie z RAI. Nie sądzę, żeby przyciągnął Red Bulla :)
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Breaking News 2010

Heidfeld najpierw dostał miejsce w Sauberze a potem musiał przestać testować opony. Każdy kierowca zrobiłby to samo co on. Przypominam, że Kubica miał debiutować w Minardi ale szczęśliwie nie dostał superlicencji.

Boullier:Według mediów Heidfeld mógłby trafić do zespołu Renault. Szef francuskiego teamu zaprzeczył informacjom, jakoby obecne zajęcie Heidfelda miałoby być jego dodatkowym atutem. Niemiec był niedawno testerem opon firmy Pirelli, która w przyszłym sezonie będzie dostarczała opony F1.

- To ma być atut Heidfelda? Wiedza, którą posiada na temat opon, miałaby pomóc jego przyszłemu pracodawcy? Jestem pewny, że firma Pirelli podzieli się swoimi informacjami z wszystkimi zespołami w odpowiednim czasie - mówi Eric Boullier.

by onet

Zresztą to Heidfeld dziadował połowę sezonu 2008 w kwestii opon więc nie wiem kto by go uznał za jakąś wyrocznię odnośnie nowych Pirellek.Paweł Krupka edytował(a) ten post dnia 05.10.10 o godzinie 17:26
Michał P.

Michał P. Wiele różnych
projektów

Temat: Breaking News 2010

Bartosz Ślepowronski:
Ta, i wreszcie będzie potrafił je dogrzać na qual ;)

Pod koniec sezonu 2008 Nikuś się poprawił w Q, dzięki wydatnej pomocy zespołu, olewając tym samym szanse Roberta na majstra a co najmniej na podium.

Przez to i kilka innych drobnych przewinień tego Pana tak bardzo nie lubię...Choć przyzwoitych umiejętności mu nie odmówię.

Widzę go w Lotusie na kolejny rok :D

Następna dyskusja:

Breaking News 2011




Wyślij zaproszenie do