Umiejętności
Employer Branding
Social Media
Social Media Marketing
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Planowanie strategiczne
pr
Analiza wymagań
Analiza
Komunikacja Marketingowa
usprawnianie procesów
Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie marketingiem
procesy biznesowe
marketing produktu
Projekty
budowanie marki
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Budowanie Marki Osobistej
Tworzenie procesów i procedur
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Mentor. Konsultant. Kreatorka Marek. Jestem koneserką codzienności, miłośniczką rzeczy najwyższej jakości i takie też są moje marki.
Marki które stworzyłam, stają się ponad przeciętne ponieważ oferują najwyższą jakość usług i produktów.
Interesują mnie kwestie PR, komunikacji marketingowej, media, szeroko pojęty internet oraz wykorzystanie nowych technologii w komunikacji i to są główne obszary działań w projektach, w które angażuję się obecnie.
Otrzymałam prestiżowy tytuł Ambasadorka Klasy, honorujący wybitne osiągnięcia w budowaniu osobistej marki.
Marki które stworzyłam, stają się ponad przeciętne ponieważ oferują najwyższą jakość usług i produktów.
Interesują mnie kwestie PR, komunikacji marketingowej, media, szeroko pojęty internet oraz wykorzystanie nowych technologii w komunikacji i to są główne obszary działań w projektach, w które angażuję się obecnie.
Otrzymałam prestiżowy tytuł Ambasadorka Klasy, honorujący wybitne osiągnięcia w budowaniu osobistej marki.
Szkolenia i kursy
https://kreatorkamarek.pl
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Podróże, duchowość, rozwój osobisty, fotografia, sztuka
Inne
http://kariera.goldenline.pl/ewa-nizio-jakosc-pamieta-sie-o-wiele-dluzej-niz-cene/
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?