Umiejętności
Coaching
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Zarządzanie personelem
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Zarządzanie zespołem
zarządzanie sobą w czasie
zarządzanie procesami szkoleniowymi
Projekty europejskie
Języki
francuski
biegły
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Projektu/Trener/Coach
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie siecią Trenerów na terenie całej Polski
- Przeprowadzanie wykładów, szkoleń, treningów i warsztatów
- Coaching biznesowy, zawodowy, personalny
- Praca indywidualna z Menadżerami oraz Doradcami (coaching, konsultacje)
- Badania efektywności sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania sprzedażą
- Wdrażanie modelowych procesów z jakości, sprzedaży i zarządzania sprzedażą
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych
- Przygotowywanie programów merytorycznych szkoleń
- Kompleksowe tworzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników
- Tworzenie ścieżek rozwoju dla Banków
- Przeprowadzanie sesji follow up
- Zarządzanie siecią Trenerów na terenie całej Polski
- Przeprowadzanie wykładów, szkoleń, treningów i warsztatów
- Coaching biznesowy, zawodowy, personalny
- Praca indywidualna z Menadżerami oraz Doradcami (coaching, konsultacje)
- Badania efektywności sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania sprzedażą
- Wdrażanie modelowych procesów z jakości, sprzedaży i zarządzania sprzedażą
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych
- Przygotowywanie programów merytorycznych szkoleń
- Kompleksowe tworzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników
- Tworzenie ścieżek rozwoju dla Banków
- Przeprowadzanie sesji follow up
Ekspert ds. Szkoleń
Wsparcie merytoryczne podległych oddziałów (region południowo-zachodniej Polski)
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy
- Wsparcie sprzedaży w oddziałach detalicznych Banku
- Realizowanie strategii Banku
- Prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży usług i produktów bankowych
- Szkolenia produktowe na podległym obszarze
- Warsztaty rozwijające kompetencje miękkie pracowników
- Badania Jakości, wzmacnianie standardów jakościowych
- Wdrażanie nowych projektów oraz modeli sprzedaży
- Coaching w podległych Oddziałach Banku
- Wsparcie Dyrektorów w trudnych sprawach pracowniczych
- Praktyczne wykorzystanie znajomości prawa pracy
- Uczestnictwo w procesie ocen kompetencji, 360
- Budowanie ścieżek kariery
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy
- Wsparcie sprzedaży w oddziałach detalicznych Banku
- Realizowanie strategii Banku
- Prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży usług i produktów bankowych
- Szkolenia produktowe na podległym obszarze
- Warsztaty rozwijające kompetencje miękkie pracowników
- Badania Jakości, wzmacnianie standardów jakościowych
- Wdrażanie nowych projektów oraz modeli sprzedaży
- Coaching w podległych Oddziałach Banku
- Wsparcie Dyrektorów w trudnych sprawach pracowniczych
- Praktyczne wykorzystanie znajomości prawa pracy
- Uczestnictwo w procesie ocen kompetencji, 360
- Budowanie ścieżek kariery
wystawiono
Ania to idealny Coach, te stanowisko jest stworzone po prostu dla niej. To osoba, która w jasny i ciekawy sposób przekazuję wiedzę i umiejętności swoim słuchaczom. Zawsze idealne przygotowana do pracy. Posiada dużą wiedzę, którą potrafi się podzielić z innymi.
Bankier Klienta Indywidualnego i Małych Przedsiębiorstw
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Doradztwo finansowe dla Małych Przedsiębiorstw
- Analiza kredytowa
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych
- Dbałość o długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi
- Zarządzanie portfelem kredytowym
- Certyfikat nadający indywidualne kompetencje kredytowe w zakresie klientów indywidualnych
- Monitoring i kontrola pracowników dokonujących operacji kasowych
- Współpraca z pośrednikami finansowymi
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Doradztwo finansowe dla Małych Przedsiębiorstw
- Analiza kredytowa
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych
- Dbałość o długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi
- Zarządzanie portfelem kredytowym
- Certyfikat nadający indywidualne kompetencje kredytowe w zakresie klientów indywidualnych
- Monitoring i kontrola pracowników dokonujących operacji kasowych
- Współpraca z pośrednikami finansowymi
Regionalny trener wewnętrzny
Szkolenia wstępne dla nowych pracowników z :
- zakresu jakości obsługi klienta i standardów obsługi banku
- technik sprzedaży i negocjacji
- produktów i usług oferowanych przez bank
- zakresu jakości obsługi klienta i standardów obsługi banku
- technik sprzedaży i negocjacji
- produktów i usług oferowanych przez bank
wystawiono
Miałem okazję pracować z Anią gdy była Trenerem Regionalnym w moim zespole.. Jest profesjonalistką, skoncentrowaną na realizacji zadania. Na sali jest liderem grupy który ukierunkowuje uczestników na optymalne przyswojenie wiedzy i umiejętności. Do tego jest pełna optymizmu chętna do podejmowania nowych wyzwań. Polecam
STARSZY ASYSTENT
- Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez bank
- Zawieranie i zmiany umów związanych z działalnością banku
- Doradztwo finansowe
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Szkolenie nowych pracowników zatrudnianych na stanowisko Asystenta Klienta
- Szkolenia z zakresu technik sprzedaży i obsługi systemów
- Zawieranie i zmiany umów związanych z działalnością banku
- Doradztwo finansowe
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Szkolenie nowych pracowników zatrudnianych na stanowisko Asystenta Klienta
- Szkolenia z zakresu technik sprzedaży i obsługi systemów
Konsultant telefoniczny
- Telefoniczny kontakt z klientem oraz aktywna sprzedaż produktów i usług z dziedziny telefonii komórkowej, telekomunikacji
- Telefoniczne przeprowadzanie ankiet
- Szkolenie pracowników w celu obsługi kolejnych akcji sprzedażowych ( m.in. Netia, Telekomunikacja, Mobilking, Aster Telewizja Kablowa, Axiom Polska)
- Telefoniczne przeprowadzanie ankiet
- Szkolenie pracowników w celu obsługi kolejnych akcji sprzedażowych ( m.in. Netia, Telekomunikacja, Mobilking, Aster Telewizja Kablowa, Axiom Polska)
Grupy
Alior Instytut Biznesu
Grupa dla wszystkich zainteresowanych szkoleniami, dla pracowników, sympatyków, klientów. Osób poszukujących pomysłów na rozwój. Zainteresowanych doborem i rozwojem pracowników, standaryzacją procesów
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
OBLIGACJE alternatywa dla wymagających
Wszystko, czego jeszcze nie wiesz o obligacjach korporacyjnych