Umiejętności
Zarządzanie jakością
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, komunikatywność,
Obsługa komputera: Windows: Pakiet MS Office
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Kierownika Sklepu
- Zarządzanie personelem: szkolenie, kierowanie, motywowanie pracowników
- Gospodarka towarowo-magazynowa: branding, remanent, optymalizacja zaopatrzenia sklepowego, kontrola jakości, kontrola HACCP
- Finanse: nadzór nad przepływem finansowym i środkami pieniężnymi, raportowanie
- Gospodarka towarowo-magazynowa: branding, remanent, optymalizacja zaopatrzenia sklepowego, kontrola jakości, kontrola HACCP
- Finanse: nadzór nad przepływem finansowym i środkami pieniężnymi, raportowanie
Zastępca Kierownika Restauracji
- zarządzanie restauracją zgodnie z obowiązującymi standardami korporacyjnymi, odpowiedzialność za powierzone mienie restauracji,
- zarządzanie personelem: koordynacja pracy działu produkcji, sprzedaży i zaplecza
- finanse: nadzór nad obrotem kasowym, sporządzanie raportów
- zarządzanie personelem: koordynacja pracy działu produkcji, sprzedaży i zaplecza
- finanse: nadzór nad obrotem kasowym, sporządzanie raportów
Recepcjonistka
Hotel Restauracja DWORSKI
- sprzedaż usług hotelowych, monitorowanie sprzedaży, prowadzenie książki meldunkowej,
- zarządzanie rezerwacjami pokoi oraz sal konferencyjnych
- prowadzenie biura hotelu: umawianie spotkań, prowadzenie korespondencji, zamówienia zewnętrzne,
- finanse: fakturowanie, KP/KW, sporządzanie raportów kasowych i finansowych,
- zarządzanie personelem, ewidencja czasu pracy
- zarządzanie rezerwacjami pokoi oraz sal konferencyjnych
- prowadzenie biura hotelu: umawianie spotkań, prowadzenie korespondencji, zamówienia zewnętrzne,
- finanse: fakturowanie, KP/KW, sporządzanie raportów kasowych i finansowych,
- zarządzanie personelem, ewidencja czasu pracy
Asystentka Działu Wspomagania Sprzedaży
- sprzedaż: telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji, marketing sensoryczny, programy lojalnościowe, umawianie klientów
- kierownik zespołu: nadzorowanie i koordynowanie pracy 12-stu przedstawicieli handlowych
- system CRM - prowadzenie statystyk, ankiet, selekcja adresów
- kierownik zespołu: nadzorowanie i koordynowanie pracy 12-stu przedstawicieli handlowych
- system CRM - prowadzenie statystyk, ankiet, selekcja adresów
Specjalista ds. Turystyki
Interglobus-Tour s.c.
- sprzedaż: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, sprzedaż agencyjna, obsługa rezerwacji
- obsługa systemów rezerwacyjnych: Euroticket, Voyager, Voyager Polisa, Komako
- obsługa Call center
- finanse: prowadzenie dziennych raportów kasowych i rozliczeń finansowych w walucie polskiej i zagranicznej, dokumenty KP/KW, przygotowywanie raportów
- PR zewnętrzny i wewnętrzny: prezentacja na targach, utrzymywanie kontaktów z biurami agencyjnymi
- obsługa systemów rezerwacyjnych: Euroticket, Voyager, Voyager Polisa, Komako
- obsługa Call center
- finanse: prowadzenie dziennych raportów kasowych i rozliczeń finansowych w walucie polskiej i zagranicznej, dokumenty KP/KW, przygotowywanie raportów
- PR zewnętrzny i wewnętrzny: prezentacja na targach, utrzymywanie kontaktów z biurami agencyjnymi
Konsultant ds. Obsługi Klienta salonu Orange
- sprzedaż: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, realizacja planów sprzedażowych, zarządzenie umowami sprzedażowymi, dostosowanie pakietów ofertowych, sprzedaż telefonów i akcesoriów, rachunki i faktury
- obsługa systemów: Provisio, Serwus PKI, CRM, Softlab, Otsa
- finanse: prowadzenie rozliczeń finansowo-ekonomicznych, prowadzenie dokumentacji
- obsługa systemów: Provisio, Serwus PKI, CRM, Softlab, Otsa
- finanse: prowadzenie rozliczeń finansowo-ekonomicznych, prowadzenie dokumentacji
Szkolenia i kursy
- Koncepcja Diversity dla wzrostu adaptacyjności przedsiębiorstw - Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących;
-Shift Management Course
-Autoprezentacja i metody komunikacji międzyludzkich
-Shift Management Course
-Autoprezentacja i metody komunikacji międzyludzkich
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
- Turystyka
- Kulinaria
- Kulinaria
Organizacje
Samorząd Studencki oraz Komisja ds. Pomocy Materialnej w Wyższej Szkole Zawodowej "Oeconomicus" PTE