Agnieszka Sawicka

Turystyka/ HoReCa/ FMCG
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Zarządzanie jakością Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, komunikatywność, Obsługa komputera: Windows: Pakiet MS Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lidl Polska
Zastępca Kierownika Sklepu
- Zarządzanie personelem: szkolenie, kierowanie, motywowanie pracowników
- Gospodarka towarowo-magazynowa: branding, remanent, optymalizacja zaopatrzenia sklepowego, kontrola jakości, kontrola HACCP
- Finanse: nadzór nad przepływem finansowym i środkami pieniężnymi, raportowanie
McDonald's Polska
Zastępca Kierownika Restauracji
- zarządzanie restauracją zgodnie z obowiązującymi standardami korporacyjnymi, odpowiedzialność za powierzone mienie restauracji,
- zarządzanie personelem: koordynacja pracy działu produkcji, sprzedaży i zaplecza
- finanse: nadzór nad obrotem kasowym, sporządzanie raportów
Logo
Recepcjonistka
Hotel Restauracja DWORSKI
- sprzedaż usług hotelowych, monitorowanie sprzedaży, prowadzenie książki meldunkowej,
- zarządzanie rezerwacjami pokoi oraz sal konferencyjnych
- prowadzenie biura hotelu: umawianie spotkań, prowadzenie korespondencji, zamówienia zewnętrzne,
- finanse: fakturowanie, KP/KW, sporządzanie raportów kasowych i finansowych,
- zarządzanie personelem, ewidencja czasu pracy
DLF
Asystentka Działu Wspomagania Sprzedaży
- sprzedaż: telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji, marketing sensoryczny, programy lojalnościowe, umawianie klientów
- kierownik zespołu: nadzorowanie i koordynowanie pracy 12-stu przedstawicieli handlowych
- system CRM - prowadzenie statystyk, ankiet, selekcja adresów
Logo
Specjalista ds. Turystyki
Interglobus-Tour s.c.
- sprzedaż: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, sprzedaż agencyjna, obsługa rezerwacji
- obsługa systemów rezerwacyjnych: Euroticket, Voyager, Voyager Polisa, Komako
- obsługa Call center
- finanse: prowadzenie dziennych raportów kasowych i rozliczeń finansowych w walucie polskiej i zagranicznej, dokumenty KP/KW, przygotowywanie raportów
- PR zewnętrzny i wewnętrzny: prezentacja na targach, utrzymywanie kontaktów z biurami agencyjnymi
Logo
Pracownik Recepcji
Lofoten Rorbuferie
Obsługa biura apartamentów położonych na wyspach Lofockich - Kabelvåg, Norwegia

Obsługa biura, rezerwacja apartamentów, prowadzenie korespondencji z klientami, obsługa transferu z/na lotnisko
GTI Sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta salonu Orange
- sprzedaż: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, realizacja planów sprzedażowych, zarządzenie umowami sprzedażowymi, dostosowanie pakietów ofertowych, sprzedaż telefonów i akcesoriów, rachunki i faktury
- obsługa systemów: Provisio, Serwus PKI, CRM, Softlab, Otsa
- finanse: prowadzenie rozliczeń finansowo-ekonomicznych, prowadzenie dokumentacji
Dem'a Promotion Polska
Hostessa
Kontakt z klientami, promowanie produktów i usług, prowadzenie degustacji, prowadzenie loterii z nagrodami, dystrybucja prasy, ulotek. Raportowanie.

Szkolenia i kursy

- Koncepcja Diversity dla wzrostu adaptacyjności przedsiębiorstw - Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących;

-Shift Management Course

-Autoprezentacja i metody komunikacji międzyludzkich

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

- Turystyka
- Kulinaria

Organizacje

Samorząd Studencki oraz Komisja ds. Pomocy Materialnej w Wyższej Szkole Zawodowej "Oeconomicus" PTE